Cercetare cantitativa

Cercetare cantitativa

cercetare cantitativa O cercetare cantitativa este una in profunzime si presupune intervievarea unui numar reprezentativ de persoane, datele fiind precise si analizate din punct de vedere statistic. Raportul de cercetare este format din tabele, grafice, concluzii si recomandari.

New Challenge Marketing Research foloseste ca tehnici de cercetare cantitativa urmatoarele instrumente:

Interviuri Face-to-face (PAPI & CAPI)

Interviul PAPI - presupune ca operatorul de interviu sa noteze pe hartie raspunsurile oferite de catre respondent. Realizarea interviului se face la domiciliu subiectilor, in spatii comerciale sau institutii publice, iar subiectii sunt alesi prin metode de esantionare diferite in functie de metodologia cercetarii.

Interviul CAPI – prespune ca operatorul de interviu sa introduca raspunsurile direct pe laptop/ tableta. Datele culese sunt introduse in siguranta si complete cu ajutorul laptopului/ tabletei, iar aceasta metoda inlocuieste metoda traditionala.

Interviuri telefonice (CATI)

Interviul telefonic (CATI) – aceasta metoda este asistata de calculator, iar operatorul de interviu aplica telefonic chestionarul ce este afisat pe monitorul calculatorului. Aceasta metoda este mai eficienta, datele fiind disponibile intr-un timp foarte scurt de la culegerea acestora.

Interviuri Online (CAWI)

Intervievarea Online (CAWI) presupune ca respondentul sa completeze chestionarul direct in browser, acesta aparand ca o pagina web. Avantajele acestei metode sunt ca datele pot fi urmarite in mod continuu, raspunsurile ajung direct la serverul principal, dar si faptul ca in chestionar pot fi introduse imagini, fisire video sau fisiere audio.

 

New Challenge Marketing Research ofera servicii variate de cercetare de piata care sa va ajute sa va indepliniti obiectivele.
Cere o oferta