Mystery Shopping

De ce compania dumneavoastra are nevoie de Mystery Shopping? Pentru ca aceasta metoda obiectiva de cercetare va va ajuta sa evaluati performantele angajatilor, veti verifica daca acestia respecta standardele impuse, va ajuta sa identificati problemele cu care compania dumneavoastra se confrunta in relatia cu clientii si potentialii clienti. New Challenge Marketing Research desfasoare toate tipurile de mystery shopping: mystery visits, mystery calls, mystery mails, mystery merchandising, mystery shopping online.

Tipuri de Mystery Shopping

Mystery Visits

Programul presupune evaluarea fata in fata a angajatilor. Clientul misterios viziteaza locatia indicata si se comporta ca un client real, urmarind un scenariu prestabilit in care se indica ce aspecte sa urmareasca in cadrul vizitei. Scopul este de a evalua interactiunea angajatilor cu clientii sau potentialii clienti, comportamentul acestora fata de clienti si atitudinea in procesul de vanzare. Prin mystery shopping veti putea identifica problemele care exista si le puteti remedia astfel incat afacerea dumneavoastra sa ramana in preferintele clientilor. Vizitele de mystery shopping pot fi inregistrate audio si/ sau video. New Challenge Marketing Research dispune de echipamente audio si video performante. Scopul este de a vizualiza atitudinea si comportamentul angajatului in procesul de vanzare, inlaturand orice urma de subiectivitate.

Mystery Mails

Programul presupune evaluarea pe e-mail a angajatilor. Clientul misterios trimite un e-mail in care solicita informatii suplimentare despre un produs sau un serviciu, urmarind anumiti pasi in evaluare. Acest tip de proiect ajuta la evaluarea urmatoarelor aspecte: rapiditatea de raspuns a angajatilor atunci cand primesc o solicitare pe e-mail, respectarea anumitor standarde in modalitatea de raspuns si modul in care angajatul raspunde solicitarii clientului sau potentialului client. New Challenge Marketing Research desfasoara si programe de mystery shopping online prin care aplica online pentru anumite produse si asteapta sa fie contactat de unul dintre angajati. Clientul misterios completeaza pe site-ul clientului o cerere de aplicare pentru un produs sau serviciu. Scopul este de a verifica rapiditatea cu care se raspunde cererii (prin e-mail sau telefon). De asemenea, se pot desfasura programe de mystery shopping pentru comert online prin care clientul misterios comanda anumite produse de pe site-ul clientului (conform scenariului acesta poate returna sau poate pastra produsul cumparat).

Mystery Calls

Programul presupune evaluarea telefonica a angajatilor. Clientul misterios suna la numarul indicat (in locatie sau in Call Center), solicita informatii despre produse sau servicii, urmarind un scenariu prestabilit in care i se indica clientului misterios ce aspecte sa urmareasca in cadrul conversatiei. Scopul este de a evalua calitatea serviciilor oferite de angajati si care este atitudinea acestora atunci cand poarta o convorbire telefonica cu clientii sau potentialii clienti.

Audit Competitional

Pe langa aceste programe de mystery shopping, New Challnge Marketing Research ofera solutii performante pentru audit competitional (evaluarea serviciilor de vanzare si relatii cu clientii ale concurentilor, programe de monitorizare preturi concurenta, benchmarking etc).

New Challenge Marketing Research

Ofera servicii variate de cercetare de piata care sa va ajute sa va indepliniti obiectivele