Retea Colaboratori
Culegerea datelor pentru studiile desfasurate de New Challenge Marketing Research se realizeaza printr-o retea de colaboratori, iar acestia sunt specializati pentru diferite tipuri de studii: studii mystery shopping, cercetari cantitative, cercetari calitative.
New Challenge Marketing Research are o retea extinsa de colaboratori atent selectionati si testati. Acestia s-au evidentiat prin calitatea realizarilor in cadrul proiectelor la care au participat.
Reteaua de clienti misteriosi este permanent instruita si periodic testata, pentru a ne asigura ca acestia desfasoara o activitate corecta. Ce face un client misterios? Clientul misterios viziteaza diverse locatii, joaca rolul unui client real, se arata interesat de achizitia unor produse sau servicii, insa pe parcursul vizitei evalueaza angajatii, abilitatile lor de vanzare, aspectul interior si exterior al locatiei. Dupa realizarea vizitei, clientul misterios completeaza un chestionar, prezinta detaliat toate aspectele observate si evalueaza obiectiv atitudinea angajatului.
Pentru orice intrebare legata de desfasurarea studiilor, colaboratorii nostri sunt rugati sa apeleze unul din numerele:
Daca aveti timp liber si doriti sa obtineti un venit suplimentar, va place sa mergeti la cumparaturi si sunteti o persoana atenta la detalii – atunci sunteti persoana potrivita pentru a fi mystery shopper (client misterios). Vreti sa va alaturati retelei de clienti misteriosi? Va rugam sa va inscrieti in platforma noastra si sa va creati profilul.