Servicii Specifice
Mystery Shopping
Mystery Shopping-ul este o metoda de cercetare utilizata pentru a evalua serviciile oferite de catre angajatii unei companii, tehnicile de vanzare ale acestora sau calitatea produselor oferite. In cadrul acestui proces se utilizeaza clienti misteriosi pregatiti special pentru a observa in detaliu calitatea serviciilor oferite. Mystery shopping-ul va ofera alternative sa masurati calitatea serviciilor asa cum sunt ele surprinse de clientii obisnuiti si evalueaza in ce masura angajatii cunosc si respecta procedurile impuse de firma.
Tehnicile utilizate:
- Mystery Visits
- Mystery Calls
- Mystery Email
- Audit competitional
Cercetare Cantitativa
Cercetarea cantitativa consta in masurarea atitudinilor si orientarilor dintr-o populatie, prin intervievarea unui esantion reprezentativ de persoane, datele putand fi analizate statistic. Cercetarea cantitativa presupune intervievarea unui numar mare de persoane. Sondajele pot fi folosite in scopuri descriptive, explicative si de explorare. Cele mai intalnite metode sunt sondajele de opinie, studiile de piata, anchetele sociologice. Raportul de cercetare va consta in tabele, grafice, concluzii si recomandari.
Tehnicile utilizate:
- Interviuri Face-to-face (PAPI & CAPI)
- Interviuri telefonice (CATI)
- Interviuri Online (CAWI)
Cercetare Calitativa
Cercetarea calitativa presupune analizarea in profunzime a parerilor unui numar restrans de persoane, iar rezultatele nu sunt reprezentative din punct de vedere statistic pentru populatia studiata. Fenomenul social este studiat si observat dintr-o perspectiva complexa si profunda. Cercetarea calitativa consta in descoperirea semnificatiilor fundamentale, a tiparelor si intelegerea in profunzime a acestora. Cele mai intalnite metode sunt interviul si studiul de caz.
Tehnicile utilizate:
- Interviuri in profunzime
- Focus-group
- Observatia
- Interviuri etnografice
- Studiul de caz