Servicii Specifice

Mystery Shopping

Aceasta metoda obiectiva de cercetare va ajuta sa evaluati performantele angajatilor, veti verifica daca acestia respecta standardele impuse, va ajuta sa identificati problemele cu care compania dumneavoastra se confrunta in relatia cu clientii si potentialii clienti.

Vezi detalii

Cercetare Calitativa

Se refera la analizarea in profunzime a unui esantion restrans. Rezultatele nu sunt reprezentative din punct de vedere statistic, ci sunt studiate dintr-o perspectiva complexa.

Vezi detalii

Cercetare Cantitativa

O cercetare cantitativa este una in profunzime si presupune intervievarea unui numar reprezentativ de persoane, datele fiind precise si analizate din punct de vedere statistic. Raportul de cercetare este format din tabele, grafice, concluzii si recomandari.

Vezi Detalii

New Challenge Marketing Research

Va ajuta sa adoptati strategia de marketing potrivita pentru firma dumneavoastra.

Beneficiarii

Orice companie ce doreste sa-si monitorizeze operatiile, locatiile, livrarea produselor si performanta serviciilor oferite de angajati

Industria Auto

In domeniul auto efectuam Mystery Calls, Mystery Visits si Studii Satisfactie Clienti.

Finante Banci

In domeniul financiar-bancar efectuam studii de Mystery Shopping (Visits & Calls), Studii Online, precum si diverse Desk Research-uri.

Energie / Distributie carburant

In acest domeniu desfasuram in principal studii de Mystery Shopping.

Retail

In retail efectuam Mystery Visits, Studii de verificare a integritatii angajatilor, Studii de testare a calitatii produselor.

FMCG

In acest domeniu desfasuram in principal studii de Mystery Shopping.

Farmaceutic

In farmaceutic efectuam Mystery Visits, Studii de verificare a integritatii angajatilor, Studii de testare a calitatii produselor.

Reach for the Sky

We know the language of business
Platforma dedicata

New Challenge Marketing Research detine platforma dedicata ce ofera clientilor posibilitatea de a vizualiza rezultatele si rapoartele online.

Avantaje

  • Interfata “prietenoasa” si usor de folosit
  • Vizualizare rezultate “in timp real”
  • Multitudine de useri – pe paliere diferite de autoritate
  • Posibilitatea receptionarii de alerte, in cazul rezultatelor aflate sub un anumit punctaj
  • Posibilitatea obtinerii de clarificari ale anumitor aspecte – intr-un timp extrem de scurt

Avantaje

  • Interfata “prietenoasa” si usor de folosit
  • Vizualizare rezultate “in timp real”
  • O multime de posibilitati in ceea ce priveste agregarea datelor
  • Vizualizare date pe niveluri de autoritate
  • Posibilitatea de a salva datele si analizele sub o multitudine de forme

Vizualizarea online a rapoartelor si posibilitatea generarii analizelor dorite direct din platforma. Cont personalizat pentru fiecare client.

Rapoarte online
Vizualizare rapida

Vizitele pot fi vizualizate pe platforma in maximum 24 de ore de la realizarea acestora.

Avantaje

  • Posibilitatea receptionarii de alerte, in cazul rezultatelor aflate sub un anumit punctaj
  • Multiple optiuni de analiza: Scor final, topicuri (sectiuni), intrebari, trend-uri, comparatii, devierea raspunsurilor, scoruri grupate etc.
  • Interfata intuitiva, raporturi usor de accesat si in mod rapid, pentru a permite clientilor sa acceseze informatii detaliate
  • Grafice customizate si multiple optiuni de prezentare a diagramelor
  • Actualizari instante a rapoartelor cu noi rezultate

O poveste de succes

800

Rapoarte

30000

Vizite

2000

Colaboratori

60

Clienti multumiti

MSPA member

Provocare. Entuziasm. Rezultate.

Abia asteptam sa va demonstram si Dumneavoastra acest lucru!


-Ciprian Dumitru
(CEO)

Echipa Noastra

Cei mai buni sunt aici
Dumitru Ciprian

Ciprian Dumitru

CEO

Absolvent al Facultatii de Drept, fondator si Director General al New Challenge Marketing Research, Ciprian a adus cu el o experienta de 10 ani in operatiuni – industria fast-food, in cadrul unui important lant de restaurant mondial prezent si in tara noastra, precum si o experienta de 8 ani in Marketing Research – intr-o importanta companie de Marketing si Studii de Piata. Este specializat, printre altele, in tehnici de management al calitatii si implementarea standardelor de calitate, coordonand peste 1100 de proiecte de Mystery Shopping la nivel national si international.
Bliort Catalina

Catalina Bliort

Director Executiv

Catalina a capatat experienta studiind la Facultatea de Sociologie -aspecte legate de Cercetarile Cantitative. De asemenea, inainte de a se alatura echipei New Challenge, Catalina a activat cu succes in cadrul unei alte companii de profil, lucrand ca si colaborator extern la partea de validare a vizitelor. Ulterior s-a alaturat firmei furnizoare de servicii de call center pentru un important jucator din piata serviciilor de telefonie mobila. In prezent coordoneaza proiectele derulate de firma noastra in domeniul auto pentru cei mai importanti jucatori din piata de profil Romaneasca, respectiv nume importante din retail.
Ionescu Lucia

Lucia Ionescu

Manager

Lucia este proaspat absolventa a Facultatii de Sociologie din cadrul Universitatii din Bucuresti. Inainte de a se alatura echipei New Challenge, Lucia a activat ca si coordonator in departamentul Call Center – Sales din cadrul Provident Financial. Totodata, este coordonator intr-o echipa de organizare evenimente. In acest timp a capatat o experienta enorma in colectarea datelor de teren si coordonarea resurselor umane. La New Challenge, ea activeaza in Departamentul de Studii Cantitative. In prezent, studiaza in cadrul programului de masterat “Sociologia Consumul si Marketing” la aceeasi facultate din cadrul Universitatii din Bucuresti.
Ivanoiu Ioana

Ioana Ivanoiu

Manager

Ioana a studiat Publicitate in cadrul Scolii Nationale de Stiinte Politice si Administrative din Bucuresti, absolvind in anul 2018. Inainte de a se alatura echipei New Challenge, ea a dobandit o experienta semnificativa, activand in domeniul retaill, acolo unde si-a dezvoltat si cultivat abilitatile in ceea ce priveste comunicarea – atat cu angajatii, cat si cu clientii. Ioana mai are importante cunostinte in ceea ce priveste studiile de satisfactie ale clientilor, dobandite in cadrul unei importante companii din domeniul retail.
Dragusin Maria

Maria Dragusin

Manager

Maria este proaspat absolventa a Facultatii de Sociologie din cadrul Universitatii din Bucuresti si a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. In prezent, aceasta urmeaza programul de masterat “Antropologie si dezvoltare comunitara si regionala” din cadrul Facultatii de Sociologie din Bucuresti. A acumulat experienta in domenii precum: resurse umane, cercetare, comunicare, marketing; prin proiectele de voluntariat din cadrul Asociatiei Studentilor la Sociologie si Asistenta Sociala, din departamentele de Resurse Umane si Fundraising din care a facut parte, cat si din cadrul proiectelor internationale de voluntariat la care a participat.
Ionica Andreea

Andreea Ionica

Manager

Andreea este proaspat absolventa a Facultatii de Sociologie din cadrul Universitatii din Bucuresti. Prin pasiunea dedicata voluntariatului, aceasta a acumulat experienta in domeniul resurselor umane, fiind membru, timp de 3 ani, in departamentul de Resurse Umane din cadrul Asociatiei Studentilor la Sociologie si Asistenta Sociala – unde a participat la diverse training-uri si sesiuni de recrutare si la organizarea mai multor evenimente. In prezent, aceasta studiaza in cadrul programului de masterat ”Devianta sociala si Criminalitate”.

Inscrie-te in Proiectele New Challenge

Ai ocazia sa castigi sume importante de bani, intr-un mod foarte placut!

Ce spun Clientii Nostri

Satisfactia clientului este cea mai importanta pentru noi!
Multumim New Challenge pentru deschidere, profesionalism si adaptabilitate!
Nicolae MogosSMYK All for Kids
Colaboram cu compania New Challenge de ceva timp si, in fiecare an alaturi de ei, am adus un plus serviciilor de vanzare din magazinele noastre. Timpurile se schimba, serviciile trebuie sa ofere o experienta completa si memorabila clientului, insa ceea ce a ramas la fel pe parcursul acestor ani, a fost profesionalismul, dedicarea si suportul echipei din spatele acestui proiect. Dar ,,challenge-ul’’ nu se termina aici… si povestea continua!
Anca Enache Otter Distribution
Colaborarea cu New Challenge Marketing Research a fost (si continua sa fie) foarte buna si apreciem atat comunicarea excelenta, cat si suportul acordat pe tot parcursul proiectelor derulate impreuna.
Radu ParvanSkoda Romania